Privacy statement

Waarom dit privacy statement?
Wij nemen de bescherming van jouw gegevens serieus en nemen passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. In dit privacy statement lees je welke gegevens we verwerken en leggen we zoveel mogelijk uit waarom we dat doen.

Goed om te weten:

• Dit privacy statement heeft alleen betrekking op de diensten van Stichting Herja. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het privacybeleid van andere organisaties.
  • We werken altijd volgens de richtlijnen van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).

Vragen en misbruik melden?
Als je het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met ons op via mail@stichtingherja.nl.

Persoonsgegevens die wij mogelijk verwerken
We verwerken jouw persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt.

De persoonsgegevens die wij mogelijk verwerken zijn:

• IP-adres
  • Internetbrowser en apparaat type
  • Locatiegegevens
  • E-mailadres
  • Voor- en achternaam
  • Woonplaats
  • Telefoonnummer
  • Gegevens over jouw activiteiten op onze website
  • Gegevens over jouw surfgedrag over verschillende websites heen (bijvoorbeeld omdat dit bedrijf onderdeel is van een advertentienetwerk)

E-mails die je stuurt (rechtstreeks of via een contactformulier) worden bewaard in ons e-mailprogramma.

Doeleinden
Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor de doeleinden die hieronder zijn beschreven, tenzij jij zelf actief toestemming hebt gegeven dat we jouw gegevens gebruiken voor andere doeleinden. Wij gebruiken jouw gegevens bijvoorbeeld:

• Voor het verzenden van onze nieuwsbrief,
  • Om je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren,
  • Om je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten,
  • Om goederen en diensten bij je af te leveren,
  • Om jouw gedrag op de website te analyseren, om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op jouw voorkeuren,
  • Om jouw surfgedrag over verschillende websites te meten, waarmee wij onze producten en diensten beter kunnen afstemmen op jouw behoefte,
  • Voor het afhandelen van jouw betaling.

Bewaartermijn van gegevens
We bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. De bewaartermijn is afhankelijk van het doel.

Delen van persoonsgegevens met derden
We delen jouw gegevens niet met derden als dat niet nodig is. Als het voor het voltooien van een opdracht wel nodig is dat jouw gegevens worden gedeeld met een derde partij, dan sluiten wij vooraf een bewerkersovereenkomst met die partij. Zo zorgen we voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens.