Over ons

Stichting Herja is opgericht door Herman en Jannie Wessels. Vanuit deze stichting worden goede doelen welke het algemeen belang dienen financieel ondersteund. Het bestuur bestaat uit Arjan, Rianne en Dick Wessels, allen kinderen van Herman en Jannie. Daarnaast zijn er een aantal externe adviseurs bij de stichting betrokken.

Jaarlijks wordt door het bestuur een budget vastgesteld. Donaties aan projecten, fondsen of andere initiatieven kunnen vanuit dit budget gedaan worden. Wel dient de ontvangende partij over de ANBI-status te beschikken.

Onze stichting richt zich vooral op goede doelen, projecten en initiatieven die hun middelen besteden aan:

• Kankerbestrijding
  • Gezondheid in het algemeen
  • Jeugd
  • Kerk en levensbeschouwing
  • Natuurbehoud
  • Regionaal / maatschappelijk belang in de breedste zin van het woord.

Stichting Herja is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met nummer 08147326. Stichting Herja beschikt tevens over de ANBI-status, waardoor schenkingen belastingvrij gedaan kunnen worden.